ointressant

0kommentarer

OH HERREJÄVLAR!
Nu har jag gjort det. Bestämt min framtid. Det är gjort. Klappat och klart. Inskickat och stämplat.
Jag pratar så klart om högskoleansökan! Jag har äntligen fått tummen ur arslet och motat bort skräcken. Mitt framtida liv är bestämt. Se upp alla där ute, här kommer Lisa. Jornalist med etnologi inriktning.
Jisses.

Som om att dagen inte var tillräckligt dramatisk. Johanna hade nämligen sagt till Simon att jag tyckte att han var läcker. Och han skickade tillbaka en hälsning. Varpå jag högt, väldigt ljudligt och tydligt skriker till utanför matsalen när jag får reda på kvinnans konspiration. Ansiktet blossar totalrött och jag trycker upp mobilen i ansiktet på Amanda. Som genast retar mig. Jag älskar den kvinnan, det var exakt den reaktionen jag behövde för att lugna ner mig lite. Innan nästa attack kom på stationen då jag kom på att jag måste vara snygg nästa gång vi träffas, på skivan... Jisses säger jag bara. Men återigen lugnade Amanda ner mig och nu är jag mitt stadiga själv igen. Jag tänker inte ha några förhoppningar, och dessutom är jag där för att dansa och ha kul med mina vänner. Inget annat. Så det så.

Annars har dagen vart totalt ointressant. Jobbat på lite med psykologirapporten, även kallad rapportjäveln. Sen försökte jag börja lite med engelska C film-review. Men jag pallade inte. Får ta den ikväll. Den ska ju in imorgon så... Aja. Ska även försöka bli helt klar med svenska talet imorgon. Tänkte jag. Hmmm... Mycket plugg nu.

Nä helt ärligt mina vänner har jag absolut inget intressant att berätta. Så jag säger hejdå for now.

PUSS.

Kommentera

Publiceras ej