kortis

1kommentarer

Hejsan.
Jag är så jävla förbannad på mig själv. Har gått runt som ett djur i bur. Vaknade med panik i halsen och helt svettig. Sliter upp täcket och vänder på alla kuddar för att hitta min mobil. Den visar att klockan är halv 12. Jag är en timme sen till poängjakten. HELVETE. Jag som faktiskt tillslut var jävligt pumpad inför tävlingarna, hade fixat schysstaste dräkten och allt... Men nej. Jag kan inte ens komma ihåg att mobilen ringt. FUCK.
Så istället stannade jag hemma och läste ut två böcker på två timmar. Lagade lunch och åt den på en halvtimme. Städade mitt rum. Övervåningen. Sopade altanen. Bad till högre makter om bra väder imorgon och grät en skvätt i min adrenalin rush. Men nu mår jag bra. Jag har jobbat av mig all ilska och adrenalin. Nu sitter jag med Cecar Milan och tränar hundar. Jag älskar den karln. Min idol.

Återvänder senare på kvällen om inför The "D" day.

PUSS.

1 kommentarer

Jossan

03 Jun 2009 21:32

Åh stackare...så mycket känslor på en gång. Var precis likadan! Ska bli sååå kul imorgon!! HIHI!!

När du vaknar imorgon så slappna av och ha riktigt jävla kul hela dagen!! ;) Vi ses imorgon bästis kusinen!! :)

Kommentera

Publiceras ej