Mini.

1kommentarer

Hejsan allihopa.
Idag har jag vart och hälsat på min farmor på sjukhuset. Hade tagit med mig en tidning och lite muffins som vi delade. Hon var klarare i huudet än de andra gångerna vi vart och hälsat på. Kände igen mig direkt och kom ihåg att jag gillade kaffe. Så... Det kändes bra! Jag var ett nervrak innan jag mötte henne. Gick runt och var skitsur på alla här hemma och snäste av alla som pratade med mig. Skrek åt cyklisten som korsade vägen framför mig...
Men nu är det bra. Ska till mormor och morfar på middag vid 5. Ska bli grillat, vilket alltid är awesome. 

Ni får ursäkta men jag har ingen fantasi eller skrivarglädje idag.. Känner mig bra urlakad från besöket..

Skriver mer sen.

Ha det bra mina vänner.

1 kommentarer

Jossan

29 Jul 2009 16:30

Mmm grillat hos mormor och morfar. Om ni får gnagarben så ät ett för mig med!! :)

Kommentera

Publiceras ej