Living it loud and proude, in Pride.

0kommentarer

Talihooo.
Idag är en väldigt speciell dag, det är min lillasysters födelsedag!
Lilltjejen blir 16 år. Det firades klockan 10 på morgonen med sång och presenter. Av mig fick hon ett tal som jag skrivit med tanke på att hon ska börja gymnasiet, och en present check på en massage! Av Bengtssons fick hon trehundra kronor, som hon spenderade direkt! För klockan halv 12 satt jag inne på frisörsalongen och väntade på att hon skulle bli klar. Hon klippte sig och spatserade sedan hem med mig med Beatles i öronen och dans i steget.
Nu här hemma har vi fikat lite, suprice suprice, och Sofia har plockat blåbär till kakan som vi ska ha på hennes födelsedagsfika. Eller fika och fika, nattsnack typ! Gästerna kommer klockan 6 ikväll.. Men innan dess ska hela familjen samlas för oxfilémiddag. Jag, mamma, pappa  och syrran ska frossa i god mat! :D

Imorgon, lördag, ska jag med Johanna och hennes kompis upp till huvudstaden för att gå på PRIDE! Ska bli askul, vi ska gå med i tåget och dansa, dansa, dansa! Måste hitta något "prideigt" att ha på mig som Johanna säger. Förslag någon?
På kvällen senare ska jag träffa Thess utanför TomTits för att gå på promenad till Maren och dingla med benen. Vi ska fika lite snodd fika från just TomTits och snacka en massa strunt. Awesome.

Måndagen är än så länge ledig vad jag vet, förlåt om jag har glömt någon!!!! :S:S:S

Tisdag ska spenderas med the one and only Amanda Kollberg. Förhoppningsvis kommer kvinnan hit till mig och vi kan sola och bada kanske! Iaf så ska vi umgås och mysa runt.

Onsdag blir en speciell dag... På många sätt... Mer kan jag inte säga för det är en hemlis :P

Mer än så har jag inte hunnit i min veckoplanering!

HA DET LOVELY MINA GULLUNGAR!

Kommentera

Publiceras ej