Här kommer jag!

1kommentarer

JAG SKA TILL BERLIN OCH DUBLIN!!

Haha, jag sa ju att det skulle bli ett glatt inlägg den här gången :P Mina underbara tjejer har överträffat sig själva och har bjudit med mig på resa till Berlin för att se på konsert och festa järnet. Jag kan knappt vänta! Ska blir så kul att faktiskt göra något ihop, det har vi inte gjort på superlänge. Visst, jag är inget superfan av Ramstein som vi ska se men vad fasiken... Hur kul kommer det inte bli ändå? Det ska tydligen vara sjukt bra stämning på deras konserter och jag kan ju lite tyska så.. Det bli awesome!
Johanna den puddingen frågade om jag inte ville hänga med henne och Hevvin till Dublin också nu i höst, och SJÄLVKLART vill jag det! Jag har ju tjatat om att jag vill till Irland sedan jag var 12!!!! Hur underbar är inte den accenten? Och vem vet, jag kanske charmar till mig ett jobb där och stannar ett tag! Jag har ju inte mycket som binder mig här hemma.
Eller så sticker jag till Norge och jobbar med Jojo. Kommer efter henne som en stalker i mörkret och jobbar järnet som fiskrensare. Kan ni tänka er det? Aja. Kanske inte ideal jobbet men vad fasen. TO HELL MED ALLT IDEAL! Nu tänker jag ta för mig lite av livet och leva. Jag fick inte pluggplatsen så nu är jag fri att göra vad jag vill! Så se upp alla därute.

HÄR KOMMER LISA!

1 kommentarer

Amanda

27 Jul 2009 19:32

Söt :P Nej, du är uppenbarligen inte ett stort fan, eftersom att du inte riktigt verkar veta hur de stavar sitt bandnamn ;) Rammstein darling.

Kommentera

Publiceras ej