Fredag, det goda.

0kommentarer

När jag väl duschat och fräschat mig efter torsdagens bravurer...
Så cyklade jag i rejserfart till Elbe och inhandlade lite nödvändigheter till festen och cyklade sedan i rekordfart till Johanna. Där städade vi lite, innan jag kom på att FAN, jag har glömt Ipodstationen. Så jag cyklar ÄNNU snabbare tillbaka hem kutar upp och hämtar den på rummet, sprintar till cykeln och rejsar hem till Johanna igen. Denna lilla cykeltur plus den innan gör att jag måste duscha igen.. Så det gör jag och börjar fixa iordning mig till festen. På med den nya klänningen från VILA och de lånade vita strumpbyxorna, armbanden och halbandet. Sminket på och leendet klistrat i ansiktet. Gästerna började komma och partyt var igång. Det klagades lite från en tjej om att jag inte hade "skaka rumpa musik" lite mer hiphop. Men jag ignorerade frågan på ren princip.
Det finns inte så mycket att säga om festen, man kan sammanfatta den såhär: 6st myggbett från när vi satt ute och pratade, ett knullruffs som såg ut som en kakadua-toffs på Johanna från när hon låg mellan mig och Nikola när vi myste i sängen (NEJ vi hade inte en trekant snuskis där!), jäkla massa tomflaskor att städa upp morgonen efter och ingen från de två värdarna...
Men jag hade det supertrevligt! :D

Idag ska jag försöka få ihop det så att jag kan vara med Amanda och Natta på dagen på måndag, och Heyman och Jojo på kvällen. Eller att vi alla hänger tillsammans. Superplaneraren är igång igen! *Dadadadadadaaaaa*

Oooh! Just det, jag har ett löfte att lägga ut också. Jag ska ha som mål att ta körkort till i jul! Sikta mot stjärnorna så når du trädtopparna!

Ha det bra mina gullungar..


Kommentera

Publiceras ej