Igår, I

0kommentarer

Överjävligt. Trött.
Ont i ögonen. Jävla. Trött.
Aldrig stanna uppe för att det blir "lättare" att vakna tidigt då...
Nu har vi lärt oss den läxan xD

Snackade med Thess under dagen idag, jag kommer på Geekfesten på Lovisin. Det kommer bli spännande. Eftersom killen (Oskar heter han btw) som bjöd ut mig på dejt kommer vara där. Det är väll inte pinsamt tänker ni då? Scrolla bak lite occh titta i gamla inläggen så fattar ni ;) Men, jag ska bara ta det lugnt och vara en artig och argumentativ flicka. Hur nu den kombinationen fungerar... Jag hoppas på att få låna några stora glasögon av kanske Felicia eller Heyman innan så jag kan vara geeky :D
Som att jag behöver hjälpmedel till det :P

Anyway, idag var min första DISA lektion också, ni vet, Din Inre Styrka Aktiveras. Så jag fick häftet där jag ska fylla i mina negativa tankar och min humörkarta över veckan. Kan ju bli lite spännande att se om man är så negativ som man tror. Jag har även lånat Huckleberry Finn som min klassiker till SvenskaB. Som psykologibok har jag Till alla duktiga flickor och andra som behöver det. Lång titel va? Säger sig självt vad den handlar om, att man ska sluta försöka vara så jävla duktig hela tiden! Känns som något jag behöver. Vi ska även hitta ett tal, som helst någon gammal gubbe sagt, och analysera det i SvenskaC. Usch, trååååååkigt. Massa extra skoljobb och läxer just nu.

Igår var jag på Friskis med Johanna, det var grymt skönt och precis lagom jobbigt för en måndag lixom. Så vi ska fortsätta gå på det passet. Nästa gång är på Torsdag och då är det ett medelpass som gäller. Jag har sådär skön träningsvärk idag. Jag försökte förklara för Erik vad jag menade när jag sa att jag var "sådär skönt ostretchig". Ni vet? Så att det sträcker lite varje gång man rör sig. Älskar känslan av träningsvärk!

Imorgon ska jag till Jojo och sy med resten av gänget. Ska bli superkul! Jag missade ju förra gången så jag har mycket att ta igen :) Men nu ska jag gå och laga lite krubb till mig själv. Som efterrätt ska jag ta lite av fruktsalladen. *Mums*

Puss och Hej, Jag äter inte Leverpastej.

Kommentera

Publiceras ej