Besviken men inte sviken.

2kommentarer

Ja den här helgen blev ju en riktig besvikelse. På fredagen var jag bara hemma och tog det lugnt eftersom jag kom hem ganska sent. Väntade nämligen med Amanda på Nova och senare på stationen tills hennes pappa kom och hämtade henne. Vi spanade in några RIKTIGT heta killar inne på Nova, så dit ska jag snart igen för att se om de kommer tillbaka ;)
Lördagen var det tänkt att jag skulle ut med resten av tjejgänget för att fira Jojo som fyllde 20 i fredags men... Jag är fattig som en kyrkråtta så jag gick på Johan (Johannas kompis) födelsedagsfest. Det hela började bra, hälsade på det vanliga killgänget och alla hälsade tillbaka utom M. Han bara ignorerade mig och resten av kvällen sa han inte ett ord till mig, tittade inte på mig eller var i samma rum som jag i mer än 5min. Men jag bestämde att det inte skulle störa mig så jag sjöng singstar, spelade guitarhero och busade med Johanna och grabbarna. Fick fotmassage av Jamal och hade ett deeptalk med Hevvin. Vid halv1 kanske så brakar det till vid ytterdörren och in väller 7st fjortistjejer och i det vimlet ser jag 4st som jag känner igen. Dem har nämligen umgåtts med min lillsyrra... Så när de kom in för att hälsa på oss i vardagsrummet så fick jag 7ggr på raken höra: - Är inte du typ Sofias storesyrra? Jag tyckte jag kännde igen dig, asså ni är ju inte lika eller så men asså kul att se dig här. Är inte du lixom 18 år nu? Shit vad gammalt...Hihihihihihihi....
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Jag är en gammal TANT! Jag fick hålla en lilltjejs hår och ringa hennes föräldrar undertiden hon spydde för hon hällt i sig för mycket sprit... Jag är en gammal nucka. Och som om inte det var nog så ser jag att M hånglar upp en liten sönderblonderad bimbofjortis... Jisses...

Men jag hade det trevligt på toalett festen som vi mogna tjejer bestämde oss för att ha för att slippa undan alla skrikande killar och tjejer på nedervåningen. Jag gillade också Johanna, Johan och mitt väntande på bussen, det var faktiskt det roligaste jag hade på hela kvällen nästan xD 
Så jag blev besviken men inte sviken den där kvällen :) 

Idag har jag bara stått i kiosken på innebandyn och städat. Jag har även kollat lite på Södertörnshamsida... Man måste börja planera nu inför framtiden. :P

PUSS.

2 kommentarer

Johanna

18 Jan 2009 19:26

När höll du i en av tjejernas hår när hon spydde? oo Du var ju typ konstant med mig, eller? oo förvirrad

Men ja, lite besvikelse på det där alltså. D: Var kul innan dom kom.. mummel

Amanda

20 Jan 2009 17:52

Ja, jävla kärring är vad du är! :P

Kommentera

Publiceras ej