VuxenLego

0kommentarer

Hey yall.
Jag vet att ni har längtat efter ett nytt inlägg från den alltid lika pessemistiska och cyniska Lisa, eller från den Lisa som går på änglastofft vilket gör henne till världens mest posetiva och hoppfulla personen någonsin...
Jag är en komplicerad kvinna med många personligheter. Lite roligare och mer omväxlande att vara med mig. Typ. Dagen har spenderats mest på mitt rum där jag har roat mig med att sortera upp alla skolböcker i tre högar. Hög 1: Lämnas in. Hög 2: Ha kvar i skåpet. Hög 3: Nya block. Tog mig ca halvtimmen för jag staplade alla helt rakt på sängen först men sen slog det mig.. Jag måste ju sova där! Så alla sorterades ner på golvet istället. Så nu måsta man sicksacka som genom att minfält för att ta sig fram i mitt rum. Mamma gav mig "the look" som bara mödrar kan ge när hon sneglade in på mitt rum. Men jag var och är stolt över mina högar. Så jag byggde vidare med mitt vuxenLego. Nu tog jag större byggstenar i form av universitetskataloger, återigen tre nya högar. Hög 1: Intressanta. Hög 2: Inte intressanta. Hög tre: Bra bilder att fylla i/bygga vidare på. Så nu involverar minfältet även hinder som man måste hoppa över. :)
Dagen fortsatte med marathon av programmet "The beauty and the geek" som jag blev kär i igen... Vilka härliga människor! Jag ska skaffa mig en riktig geek-vän. De är så söta! :D Sedan kom "Are you smarter than a 5th grader?" och jag insåg att Amerikanska vuxna människor är dumma. Inte lite glömska utan rent av dumma. Vet ni vilken kontinent som dessutom är ett land? Såklart ni vet! (Australien :P) Kvinnan som spelade svarade att ALLA kontinenter var även länder... Jisses... En annan sa att Pandor bor i SydAmerika... Jag menar... Wow...
Imorgon roar jag mig med basket och planering :) Ses då, PUSS HEJ.

Kommentera

Publiceras ej