Nyår och läglig träningsvärk

1kommentarer

Hejsan allesammans.
Nyår har passerat utan att jag har gett ett nyårslöfte. Vilket egentligen var mitt nyårs löfte... Men det räknas väll inte? Iaf, jag spenderade nyåret hos Jojo i hennes syrras lägenhet. Jag och Amanda åkte dit för att bli bjudna på middag. Mästerkocken/clapmaster/Jojo bjöd som förätt på mozzarella med tomater och rödlök sprinklat med olivolja... *MUMS* Sedan blev det potatisgrattäng, ugnsbakade grönsaker och kött med tre olika såser, AWSOME! Vi drack lite torrcider och skrattade och lyssnade på musik. Samtalen var som vanligt bland oss om allt mellan skola, sex, skvaller och musik :D
Jag älskar den kvinnan... Det var också kul att träffa Jojos kompisar Nina och... och... Nathalie! (Jag och namn alltså xD).
Men vi stack därifrån ganska tidigt för dem skulle iväg på fest på Kungsholmen och jag och Amanda var bjudna på fest i Rosenlund! Hos Johannas- Kompis- Pojkvänns- Syrra. *Hihi* låter som det där barnprogrammet med Kitty Jutbrink, en av mina idoler! "Hasses- brorsas- syrras- låtsaskompis" eller nåt sånt heter det! Anyway, vi var lite nervösa för vi kännde inte så många där direkt. Johanna såklart, Jamal och jag hade träffat hans kompis Max en gång innnan. Likså Johannas kompisar Hannis och... och...Hevvin! Men det gjorde ingenting! För alla var verkligen supertrevliga så att jag minglade runt mellan alla. Och på 12slaget så gick vi ut och då var även Dennis, Jimmie och.. och... Johan? där. Så dem hälsade vi på innan jag regrigerade tillbaka till 5årsåldern och slängde runt på innergården och hoppade, och klappade händerna till alla fyvärkerier! Jag äääälskar fyvärkerier xD
Tillslut tog festen slut och Johanna, jag, Amanda och Jamal drog hem till Max lägenhet för att sova. Vilket vi också gjorde i princip så fort vi satte foten innanför dörren! Eller, jaa... Nästan alla iaf ;)

Dagen efter var seg och vi satt och tittade på barnprogram, pojkarna heldissade Findus och vi tjejer kärade ner oss i Pettsson. Vi käkade rostade mackor och oroade/roade oss åt Amanda som var vääääldigt bakis stackarn. På någotsätt lyckades jag, Amanda och Johanna ta oss ner till stan för att käka bakiskäk på nyrenoverade Donken. Det var faktiskt riktigt fräscht. Så de får en 8 av 10 möjliga, avdrag för att det inte var så personligt/orginellt. Sedan satte vi oss alla på varsinn buss och åkte hem.. Dagen efter den spenderades framför tv:n i konstant koma. :P

Idag har jag vart på stan och shoppat! Ja du läste rätt... Jag har SHOPPAT! :D:D:D Ett par svarta läderstövlar för 500kr på rean.. De är jäääääääättefina.. Jag har inpregnerat dem så nu kan jag marschera i skogarna! ;) Snart kommer kanske Johanna, vi ska promenera med hennes hundar! Alltid lika trevligt, och lägligt för jag har träningvärk!

Ha det bra allesammans!

1 kommentarer

Johanna

03 Jan 2009 15:20

HAHAHAHA YEAH RIGHT ATT DU SOV NÄR VI KOMMIT INNANFÖR DÖRREN! 8DDDD .. host xDD



Men det var myyysigt. ;_; gillade det skarpt med alla mina gullungar. <3 Igen på min födesledag kanske? : DD

Kommentera

Publiceras ej