Carpe Diem, vilket trams.

0kommentarer

Hej alla. :)
Idag ska jag på fest med KTH. Min älskade Thess har bett mig att komma och jag kan ju inte tacka nej till henne. Det går bara inte när hon tittar på mig med sina hundvalpsögon... Så Geek-night here I come! Jag har fått låna nördglasögon av Felicia och Elin H. Thess har lovat att ta med en stick-on tatuering där det står "Nörd" på, så jag är redo! Jag har ingen aning om vad geek-kväll betyder ifs, Thess trodde att dem skulle sitta och spela tv-spel och sånt... Hoppas inte! Men blir det allt för tråkigt sticker jag därifrån och ringer Johanna. Hon skulle ut med tjejerna på krogen så jag sticker dit då ;) Innan detta så har jag en lista av saker jag måste göra! (Har jag någonsin sagt hur besatt jag är av listor?)

1. Tvätta håret och raka benen (vinterpäls av)
2. Platta håret (inget rakt afro här inte)
3. Klippa naglarna
4. Måla naglarna
5. Bestämma kläder
6. Fixa glasögonen (finputsning)
7. Messa Thess om tid (redan gjort)
8. Skriv essay till EngC
9. Läs metodboken till PsB
10. Kolla fronter och synka kalendern
11. Ta p-piller
12. Kolla upp bio inför söndag

Så jag har lite att göra ;) Så vi hörs mina små vänner. PUSS.

Kommentera

Publiceras ej