Superlativen haglar

0kommentarer

Wow, helgen var ju... Awsome. Helt enkelt.
Det hela började med fredagen, prov i psykologi som inte gick så bra men.. Sen kom man hem och möttes med choklad från mamma och Let's Dance på tv:n. Mysiga hemma kvällar är fan underbara. Ganska tidigt i säng ändå och spänd av förväntan inför Johnossi dagen därpå.
Vaknar i panik! Jag har ju INGENTING att ha på mig!!!! Så jag kidnappade syrran för en runda på stan. Det blev en hel massa provning av diverse klädesplagg och ångest inför hur jävla pank jag kommer bli efter helgen. Men tillslut så hamnade vi inne på VeroModa och jag hittade en jättefin tröj-klänning i blånyans. Även en ny fin schal. Kärlek till dem plaggen alltså. Så snabbt hem sedan för att sminka mig och ta mig till Rönninge för att möta Heyman och Amanda för lite middag. Vi käkade på den nya restaurangen i centrum, gamla pizzan, och det var supermysigt. Dem hade verkligen fräschat upp stället, och vi fick en jättetrevlig servetris som gjorde allt man bad om och lite till xD Amanda kunde tyvärr inte äta något för hon var så nervös inför spelningen hon skulle ha uppe på festen i skolan efter vi käkat klart. Men hon tog ett glas vin och lyckades på så sätt lugna ner sig lite.
Så som sagt drog vi upp till skolan för Amandas band skulle repa och spela, jag var papparazzi =D Dem var superduktiga, och det var det många som kom fram till mig och bad mig hälsa också.
Direkt sekunden efter att de spelat klart kutade jag och Amanda till tåget där vi mötte upp Jojo och Nathalie för att åka till JOHNOSSI! <3 Efter lång köning så släpptes vi äntligen in. Spelningen var superbra, synd bara med alla fjortisar som skulle trängas mot scenen. Men men.
Efteråt stack vi till Mc'Lovis och birade lite. Vi blev tagna för att vara gruppen med tjejer som uppträdde i melodifestivalen, fick gratis shottar av den snygga bartendern och prata minnesluckor.
Sedan stack vi till CP's där vi blev bjudna att sitta med ett killgäng från Järna. Mycket trevliga pågar var det alltså, jättehärliga verkligen. Så vi tackade ja till att komma på efterfest, men det var bara jag och Jojo som åkte med. Efterfesten innehöll bastubad, bubbelbad och... rajtantajtan... för både mig och Jojo xD
Morgonen efter när vi alla vaknade (Jag sov kanske två 2h sammanlagt dock) så tittade vi alla på film, Stockholm Boogie, och pratade en massa strunt. Innan vi tillslut åkte in till tälje och käkade på Max. Som vanligt fick jag inte i mig ett jävla skit men jag försökte tappert iaf.

That's it. Peace.

Kommentera

Publiceras ej