Uppdatering :)

2kommentarer

Hey there yall.
Mycket har hänt nu sedan jag skrev sist. Jag kan ju försöka ta en sak i taget...
Jag hade planerat att hinna med en massa plugg nu i helgen, men jag räknade inte med att, som ni vet, är det tidskrävande att vara med vänner... På fredagen hängde jag med Amanda till Hamn för att möta upp Olof! Hon var så klart jätteglad inför att träffa honom så vi brydde oss inte så mycket om att tusen ton smältsnö läckte in i skorna, eller att vi halkade omkring som två bambi på is hela vägen! Vid ett tilfälle så kanade vi ner för en backe som på skidor xD Awsome! När vi äntligen kom fram till mötesplatsen så träffade vi Olof och snackade lite medans vi väntade på Amandas pappa som hämtade upp oss och körde oss hem till Amanda. Där hämtade jag lite rensade kläder från Amandas garderob och lagade lite mat med turturduvorna. Sen skjutsade den tappre och otroliga Olof hem mig. Hjälte.

Lördagen började sent, jag tog en rejäl sovmorgon och åkte sen för att möta Johanna på stan. Vi shoppade lite diverse saker och fikade på det nya kondiset! De hade nämligen blivit utsedda till att ha de bästa semlorna i Södertälje! Så jag köpte med en hem till Mamma. När jag kom hem sen vid halv 5 så gick jag och handlade lite matvaror och lagade pasta carbonara till syrran och mig. Melodifestivalen stundade och jag fick ut allt mitt hån under bara det programmet. Awsome. Men jag gillade faktiskt Emilias låt, och Af Ugglas!

Söndag, iväg till Johanna för att ha SPA-relaxing-dag. Vi la lite ansiktsmasker och smörjde fötter och så... Mycket mysigt! Fick även träffa hennes kusin Erik. Mycket trevlig pojk. Bra smak i män hade han också! (Btw Johanna, jag ÄLSKADE vitlöksbrödet så mkt att jag gjorde lite när jag kom hem också...) Väl hemma igen så firade vi pappa med släkten, med mycket fika och gottgott... Så jag får straffa mig själv imorgon på träningen.. :P

På alla hjärtansdag som är nästa vecka ska jag och min älskling, Amanda, på Johnossi! :D:D Ska bli askul! Sen ska vi ut och käka och supa. It's gonna be Grrrrrrreat!
Sen i sommar har det blivit ändrade planer. Istället för USA blir det båtluff i Grekland, Kykladerna för att vara exakt. LOVE IT!!!

PUSS, hej.

2 kommentarer

nathalie

08 Feb 2009 22:54

jamen gumman du har ju blogg! :D det visste jag inte! :P

JAA ska bli så himla roligt! :D

förhoppningvis har snön försvunnit då också.. haha :D

Inte långt kvar.. typ.. 3 månader xP HAHA :D:D

Amanda

09 Feb 2009 13:20

Du är så himla söt xD

Kommentera

Publiceras ej