PANIK

1kommentarer

Jag dör.
Jag tror fan att jag dör.
Slutet är här, jag har kastats in i det jävla hjulet som snurrar så fort att man inte kommer av. Jag måste börja läsa min självhjälpsbok så jag kan ta mig ur det här "duktig-ruset" som jag är i nu.
Annars kommer jag dö av hjärtattack vid 18års ålder. Varför stressar jag mig själv så mycket? Jag borde lärt mig vid det här laget att ta det lugnt. En sak i taget. Skjut inte upp. Planera så funkar allt.
Pyttsan.
Suck... Friskis idag så det kommer lugna ner mig. Tills jag inser att jag missat tre timmar på att INTE plugga. Det blir en massa saker att skriva i DISA häftet idag... xD

Förlåt. Så nu har jag fått det ur mig.
Igår var jag hemma hos Thess och letade billiga flyg till Grekland. Vi lyckades hitta T.o.R. för under 2000kr! Så vi flyger till Aten och hem från Kreta. Där imellan cruisar vi runt på de olika öarna! Bland annat till "surfarnas paradis"! Jag ska banne mig lära mig surfa, it's going to be awsome. Får se senare på kvällen om Thess messar och säger att jag ska komma till studentbaren på campus och hälsa på lite. Dem har design-natt och därför vill de ha lite sällskap i allt plugg!

Annars leker livet, Johnossi (som jag numera kan uttala rätt, jag har övat!) på lördag, samt alla hjärtansdag middag med Amanda och Jojo. Även lite supa oss redlösa ;) Längtar.

Syns mina hjärtan.

1 kommentarer

nathalie

13 Feb 2009 19:48

gumman du måste med amanda hit! :O

Vi får handla på systemet här som 18åringar :P hahhahah

upp till 20 - 30% alkohol (A)

KOM MED.

Kommentera

Publiceras ej