Kort och tråkigt

2kommentarer

Hey you guys.
De här lovdagarna blev ju inte direkt som jag tänkt mig... Lyckades redan på måndagen skaffa mig en präktig förkylning, vilket Amanda fick uppleva när jag mötte henne i tälje i väntan på Olof-hämtning. Jag lät som Richard Wolf under hela dagen :P Men vi lyckades ha det kul ändå :) Trots att jag nästan lyckades skeppa iväg henne till Axasportcenter istället för Scania xD
Senare var det Johannas tur att få en dos av min harkel-hals och Porr-röst. Vi Friskade oss på Svettis och hade som vanligt underbara samtal dit och hem!

Tisdagen bestod av att plugga, plugga, plugga, plugga, och basket :D Jag hade visserligen ingen röst, om jag inte harkel-slemmade mig i 5 minuter, vilket jag ansåg lite halv äckligt och oartigt. Men Kings vann och Thess var som vanligt en ängel så jag klagade inte! Sedan var det dags för House och The Mentalist, en ny favorit kan jag ju tillägga ;)

Nu idag onsdag har jag mest tagit det lugnt, tittat på skidor och fikat med momor och morfar som kom över. Ska plugga lite mer nu innan käk och Friskande på Svettis med Johanna. Trots hårda förmaningar från hennes mor så ska jag gå och träna fast jag inte är helt 100 ;)

Tråkigt och kort inlägg, jag veeeeeeeet. Pressen att vara lustig och finurlig klaras inte riktigt av när jag har en miljon andra saker att göra. Återkommer andra veckan efter lovet :) PUSS.

2 kommentarer

Jossan

25 Feb 2009 18:05

Haj kussen! Håller nog med din kompis mor där...du ska nog inte träna när du mår så. Och att du bara orkar fattar jag inte haha. Jag har också varit riktigt förkyld nu i förra veckan och jag orkade knappt röra mig. :)

Nathalie

06 Mar 2009 20:19

för du ska komma i april till lilla oslo (A)

Kommentera

Publiceras ej