Ketchup, som Felli skulle skriva

0kommentarer

Jahapp... Fredagen var underbar.
Jag och mina underbara vänner var hos Amanda och åt wok, pimplade en massa vin, gjorde en egenhändig spa-ansiktsmask, snackade allvarliga saker, spelade Alias, sjöng, diskuterade Winnerbäck och spöken, somnade vid 04.30.
Morgonen spenderades med frukost gjord av fruktsallad och diverse andra frukost saker. Bussen hem, byta kläder, kasta sig ut för att ta bussen till centrum. Där mötte jag upp Thess och vi gick för att möta Sebbe och Nico. Vi gick till PastaHuset och käkade den äckligaste pastan vi ätit i våra liv, planerade Grekland och lärde känna varandra. Vi bestämde sedan för att gå och se SpinnRockenFinalen. Så vi knallade till Trombon och såg några riktigt dåliga band och några riktigt bra (Karma Tree, a certain death). Vi sa sedan hejdå och jag åkte hem för att titta på en riktigt BEDRÖVLIG Schlagerfestival... Somnade härligt undertiden jag läste min bok, men vaknade och hade ingen känsel i min arm. INGEN. Jag kunde ta upp den i luften med hjälp av andra armen men om jag släppte den dunsade den tillbaka mot magen. Den hade total somnat.. Snacka om panik när man inte kan röra armen. Jag trodde jag hade fått en stroke där klockan 04.46. Men efter att ha hängt armen utanför sängen i smärtsamma 10minuter kom rörelsekapaciteten tillbaka och jag somnade om.

Idag har jag sökt sommarjobb på Tomtits och Kyrkogårdsförvaltningen. Hoppas att dem hör av sig. Jag har även tittat på skidskytte stafetten, sammandrag från damernas Super-G, Hästhoppning världscupen från Göteborg, SPA of embarressing problems. Jag har bakat kokosbollar, gjort klart och skickat min del av instuderingsfrågorna på naturkunskapen och peelat mina läppar.
Produktiv dag xD

Ha det bra mina underbara människor, lovet börjar imorgon!

Kommentera

Publiceras ej