Morgonångest

0kommentarer

Jahaja.. Nu har man precis vaknat med en ångest-stress-klump i magen. Grattis Lisa.
Jag är stressad över att jag inte kommer få ihop alla böcker jag behöver inför skolstarten!! Jag har letat runt som en galning på blocket och fått ihop 2 av 8... GAAAAH!
Nu får jag leta igenom biblioteket här i stan och sedan beställa resten. Det är så sjukt dyrt bara.. Min ekonomi är inte på plus just nu..

Aja, dagen kommer inledas med lite städning på hög nivå. Hela huset ska dammas och dammsugas. Det är lite min uppgift nu när jag är hemma på dagarna. Det och laga mat. Och ta hand om mitt nervvrak till syster. Hon är så nervös varenda dag inför att gå till Rönnige gymnasium. Mitt mantra jag trycker i henne är att hon ska ge det en vecka och då kommer alla vara mindre nervösa och kommer kunna slappna av och vilja lära känna fler. Det kommer ordna sig tillslut.
Flera lärare har hälsat till mig genom henne också, Malin och Anette! Jag började gråta lite varje gång Sofia hälsade..

Nej, nu är det dags för frukost mina vänner! Ha en underbar dag!

Kommentera

Publiceras ej