I vindraget från mitt gäddhäng.

0kommentarer

Heloooo!
Nu ska här jävlar börja tränas igen! Är sjukt trött på mina flebblår som viftar i vindraget av mina steg, jag är trött på gäddhänget som skapar vindrag när jag räcker upp handen, vill kapa av mina vader och spika upp de på väggen! TRÖTT PÅ DE EXTRA JÄVLA KILORNA!
Missförstå mig rätt nu, jag anser mig inte vara överviktig eller tjock på något sett, jag är underbar som jag är. Men det är de där extra små kakor-bullar-pajer-godis-chips-glass-kilona som bara ska bort nu. Så att jag kan titta mig i spegeln och känna, fasiken, jag är en sexig brud. Nu känner jag, fasiken, om fyra kilo är jag en sexig brud. Och eftersom jag aldrig har vart så upptagen sedan gymnasietiden som nu så tänker jag banne mig börja NU.

Appropå upptagen, idag hade jag tre föreläsningar och mitt huvud är fyllt med gröt. Slut på batterierna. Så jag ställde in övningskörningen med pappa och slog mig ned framför tv:n. Min vana trogen somnade jag som ett litet barn efter en kvart. Perfekt. På Södis idag ritade jga också på skolgården med färglad krita och fick present av Kåren som tack. De hade en kampanj eller vad man ska säga :) Blev även frågad av Amnesty om jag ville bidra. Nej tack sa jag och lovade att börja bidra när jag får ett jobb. Like thats going to happend... (Att jag får ett jobb alltså :P)...

Imorgon är jag ledig, så till vida att jag ska till doktorn på morgonen (10.00) och "operera" bort ett födelsemärke och sedan Friska bort fett på friskis och övningsköra med pappa... OH, och förbereda en intervju. Så helt ledig alltså.
Torsdag är jag också ledig, så jag leker lite med Johanna, drar på friskis och övningskör :)

Ha det bra mina vänner! :D

Kommentera

Publiceras ej