Fredag och lördag.

0kommentarer

Tjing tjong i ingen medaljong.
Det går ju urkasst för oss i friidrotten på tv. Man tycker ju att folket kunde toppa formen till VM men nej... De är kassa allihopa. Men jag ska ju inte klaga, jag har fortfarande inte på hela veckan tränat!! Vilket ligger och skaver som isoleringspulver i bakhuvudet på mig. Jag måste även hämta ut boken på biblan! GLÖM EJ.

Igår var jag på fest i vagnhärad hos en viss Gina. Vi var kanske 10 tjejer och två killar. Hennes granne Robin och min kompis David. Jag kände fem stycken på festen, David + Gina + Johanna + Hannis + Hevvin. OH, just det Hevvins boyfriend Jonas känner jag ju till också. Iaf, det hela var lite segt med mycket Wii-spelande och mys i "Haremtältet". Ett partytält fyllt med madrasser, kuddar och täcken för de övernattande gästerna! Supermysigt. Tills det började regna mitt i natten... :P Hehe.
Nu idag blev jag hämtad av mamma hos Gina och sedan åkte vi hem och slappade. Jag återupplivade mina The Sims skillz och käkade kolgrillen. Scampi med pommes, mums..

Imorgon ska jag bara ta det lugnt, övningsköra och kanske Friska. Baka också.. Kanske... Borde igentligen inte gör adet så... Ja ganska troligt att det blir bakning. OH, ska upp till Sthlm också och hämta en bok som jag köpt på blocket av en tjej som heter Helena.  Icke att förglömma.

Annars går jag bara runt och stressar över skolstarten som vanligt. =D

Ha det bra mina sockerpullor.

Kommentera

Publiceras ej