Ketchup

0kommentarer

Helo.
Jag har vart olydig och inte bloggat på länge nu. Superbusy you know.
Gotland var spännande. Det krävs nerver av stål när man bara har utedass. Det är mitt ute på Gotlands landsbygd. Mörkt som satan. Dimman ligger så tätt att man ser inte handen om man sträcker ut armen. Ensam med ficklampa som enda vapen smyger man ut ur huset och börjar vandringen på 1 minut till dasset i ladan. Vad som väntar är en fuktig lada som man vet innehåller råttor. Frågan är bara om dem tänker visa sig eller inte... Uschia mig!
Annars bestod Gotland av; Påskmiddag, Godis, Visby, Plugg, Sova, Läsa, Studsmatta, Skador. Skadorna kom genom att jag överskattade min egen flexibilitet på studsmattan. Tydligen är jag inte lika smidig som en elitgymnast. Tänka sig! Vem kunde tro det?

Hemfärden var också ett äventyr, jag var ju tvungen att åka själv. Så tre timmar på båten. Själv med naturkunskapen. Sedan två timmar på bussen. Själv. Och på något jävla vänster luktade det som Davids parfym i hela bussen! :O Så jag var tvungen att vända mig om och kolla att han inte satt på bussen varannan minut xD

Sen har man haft projektredovisning. Det gick inte som planerat. En modell dök inte upp, hela gruppen improviserade sina tal och publiken var minst sagt minimal. Men jag är supernöjd ändå. Vi fick massor av komplimanger om kläderna och MVG i betyg på muntliga delen. Så mer kan man inte begära.

Imorgon ska jag sooooooooooova. Och sen ska jag på grillkväll vid Tullan. It's gonna be great.

Längtar tills imorgon...

Kommentera

Publiceras ej