Kalas och fester

1kommentarer

Hej Hej alla busungar! Idag var det min mors födelsedag. Hon föddes 1960 och blir därför... 49 år gammal. Så grattis morsan, ett år kvar till nedförsbacken! =D Vi firade med en massa gottigheter och framför allt mamis favorit princesstårta. Av pappa fick hon ett par jättefina små örhängen i äkta guld och silver. Av mig (och syrran, hon köpte in sig på morgonen...) så fick hon Winnerbäcks samlingsskiva. Hans bästa. Jag är glad att hon önskade sig den. Nu kan ju äntligen jag lyssna på honom på skiva ;)

På tal om skivor. Jag var ju på på Jamals skiva nu i onsdags. Nu på tisdag ska jag på Johannas! Jag har iiiiiiingen aning om vad tusan jag ska ha på mig... No clue... Men Johanna kommer hit och gör sig iordning med mig så vi får hjälpa varandra helt enkelt! Ja jisses... Det är banne mig inte lätt att vara kvinna. Men jag har iaf köpt nya underkläder så jag kommer känna mig fabouless vad jag än har på mig över dem. Inte för att någon ska se mina underkläder. No, no.. Men ni vet, har man bra underkläder spelar det nästan ingen roll vad man har på sig över. :)

Igår var det min kusin Sofie som fyllde 30 år. Det firades med italiensk lunch och kladdkaka. Träffade hela tjocka släkten och Rudi's (hennes man) famlij. Dem är ungrer. Jag fattar typ inte vad dem säger. Och av någon anledning var det mig mamman fattade tycke för och pladdrade hela dagen och drog mig i håret. Vilket man tydligen gör när man tycker om någon. Hmmm... Anyway, jag fick träffa mina kusinbarn Felix och Angelica. Så söta så. Angelica hade blivit värsta stor nu. Börjar på förskola snart. Jisses vad tiden går. Jag håller visst på och blir gammal. Fick en komentar av min ena kusin att "snart är det ju din tur att skaffa söta små". Mina ögon poppade ut i panik och jag började svettas. Så hon gick snabbt därifrån och jag gick in på toa och lugnade ner mig ett tag. Jisses... Barn? Jag? Snart? NEJ.

Nu är det ju snart påsklov. Imorgon faktiskt för min del. Då ska jag plugga, och antingen gå på basket med Thess eller vara uppe i Sthlm med Amanda och hemkommna Nathalie. Hon är ju hemma från Norge nu i veckan. Hoppas vi hinner ses. På tisdag är det tandläkare och plugg som gäller, på kvällen skivan. Onsdag tönkte jag försöka samla ihop projektgruppen och göra det sista. På torsdag har Heyman kalas. Då ska jag klä ut mig till hippie och sprida peace love and understanding. Blir kul att sitta på bussen och tåget utklädd... Aja xD Sen är det Gotland fredag till måndag. Då är det bara plugg som gäller.

Nej nu ska jag ta och städa lite och göra naturkunskap! Vi syns mina vänner. PUSS.

Me = Hippie?Mammas presenterWinnerbäck
(Hippie??)                         (Presenter)                 (Winnerbäck)                    (Kalas)

1 kommentarer

Amanda

08 Apr 2009 20:28

You're just saying that because you're jealous ;)

Kommentera

Publiceras ej