Vårkänslor.

0kommentarer

Är det vår eller är de VÅR??
Jag har gått i mina solglasögon i princip hela dagen och jag har solat mig i vårsolens glans. Satt på kaffestugan med Amanda och njöt av våren. Det kom och gick lite trevligt folk undertiden också, och vi lyckades få turen att se en servicehund ha träning mitt i Rönningecentrum. Vilket så klart fick mig att starta mitt mantra om att jag ska skaffa hund. Jag ska skaffa hund, det ska jag!
Hela världen bara blir så mycket ljusare och vackrare nu i solen. Fåglarna kvittrar och man går runt och ler hela tiden. Jag har inte kunnat torka bort mitt flin på hela dagen. Vilket satte mig i en lite pinsam situation på bussen när jag satt och flinade rakt i ansiktet på en gubbe som tog det som en invit till en pratstund. Aja, gamlingar kan vara roliga ibland och med mitt goda humör var det trevligt. Tog en lång promenad också från stan hem till mig med Johanna där vid fem tiden. Vi gick vid hela kanalen och vidare upp till brunnsängscentrum. Det var asmysigt. Vi stannade för lite glass på Elbe innan vi knallade upp till Nydala. Tog en sådan där ny magnum. Den chokladiga. Superfin box och asgod glass! Maffig choklad med vita choklad- och browniebitar i... MUMS.
Vi snackade lite om skivan, speciellt om Max dyra kväll (spenderade 1200kr på shots i baren!!) och om vår picknick som vi ska ha vid Jamals första AmericanFootball match! Det kommer bli awsome, vi ska ha kylväska, filt och termosar, HELA köret liksom ;)

Nej, nu ska jag fredagsmysa med familjen och käka lite pocorn.
Ha det bra mina vänner.

Kommentera

Publiceras ej