Sikken dag

2kommentarer

Wow. Vilken dag.
Börjar med att gå upp tidigt (klockan 7) för att tvätta håret, föra över lite pengar på kortet, ta ut lite engelska C... Sen äter frukost, men banne mig. Någon jävel hade ätit upp alla flingorna! No worries tänker jag, jag tar müsli och fil, jag är flexibel. Men då är filen slut den med!! Och alla vet hur nasty det är att äta mjölk med müsli, det blir som vattnig gröt... Yucki! Så det blev två lingongrova med ost. Sedan iväg till skolan, hade naturkunskap och sen håltimme på 4h och 30min. Så jag, Heyman och Jojo åkte in till tälje för att shoppa lite. Vi gick in på HM och vår vana trogen hade vi många plagg att prova, jag flest! Efter att ha provat sju klänningar så kom vi alla fram till (efter en massa övertalning jag också) att den lila satt bäst på mig. Och att jag var en "foxy lady" i den. Tänka sig...
Vi tog även en glass på Donken som vi åt medans vi vandrade vid Maren till stationen. Tjejorna åkte till skolan och jag till Tumba. Där gick jag in på DinSko och införskaffade mina skor. "- Du måste klacka om dem sen om du går en dag på stan med dem" sa expediten. "- Jag ska ha dem på min skiva nu imorgon så jag hoppas dem håller då!" Svarar jag. "- Skiva? Oj jag trodde du var äldre!" "- Ehhh... Tack...?" Svarar jag... Hehe Tydligen är jag gammal xD

När jag sedan åkte till skolan igen drev jag runt tills EngC började. Vi hade bara halva lektonen för Anette skulle på bio! KORS I TAKET! Så då stack jag hem. Slängde i mig lite potatissallad. Stack till Johanna. Vi gick ut och gick på världens längsta promenad med hennes vovvar (och en liten stund en TG också). Från halv 7 till 9. Men det var verkligen supermysigt. Det var vad jag behövde. Johanna också.

Imorgon är det skiva som sagt. Middag hos Jojo först. Ja jisses... 18 skoldagar kvar till studenten. Jisses...
Man börjar bli gammal...

2 kommentarer

Olof

28 Apr 2009 03:15

När du förde över pengar på kortet, hur gjorde du då? Med tejp kanske. Eller klister.. Är det inte jobbigt att ha pengarna PÅ kortet? Dom kanske ramlar av!



Jag är jobbig :)

Felli

28 Apr 2009 13:46

18 EFFING DAYS! IIHHGG!!!! <3333

Kommentera

Publiceras ej