OH YEAH!

2kommentarer

Oh yeah oh yeah oh yeah!
Jag har haft en dag då jag har blivit bortskämd av min mamma! :D:D Alla ni som känner mig vet att detta inte är så vanligt. Jäkligt ovanligt faktiskt! Men vi var i centrum och shoppade lite idag. Jag fick en liten övertröja från Esprit till studenten och ett par shorts från HM! Men även ett löfte om pengar till mina skor som jag ska köpa på måndag! IMORGON! YEAAAH!!!
"Cause you know that, we are livin' in a material world, and I'm a material girl!"

Tyvärr hinner jag inte gå ut och gå på prommis med Johanna idag, då hade nog dagen vart fulländad, för jag ska på middag med päronen. Och jag känner inte riktigt att jag kan missa det då dem har vart så givmilda idag...

Jag är rosa i huden och har snott pappas kakishorts, jag har nya kläder och det är banne mig freaking awsome väder! Det är mycket möjligt att jag är världens lyckligaste tjej. Snuvan och nästäppan till trots. Banne mig.


Sandaletter som får mitt hjärta att säga; Boom boom boom..
PS: Nr 4 är dem jag ska köpa på måndag! DS.

2 kommentarer

Nathalie

26 Apr 2009 18:50

jaa! :D så får vi festa! :D

Åhh ge mig sko nummer 1!! :O Fett snygga allihopa ju, vart finner du dem? :O<3

Jossan

28 Apr 2009 18:21

woohoo!!!! Jag har typ såna skor som på bilderna!! hihi :)

Kommentera

Publiceras ej