Miniatyr

1kommentarer

Helo. Dagen var slö.
Kom till skolan och fick diplom i DISA. Sen väntade vi, och väntade och väntade... Men det tog för lång tid innan naturkunskapen började...  Och det var så farligt nära att Anette fick tag på oss, vi börjar få slut på undvikelse-taktiker nu! Idag så tvingades vi häftigt göra en 90graders vändning in i en korridor för att undvika kvinnan, och kuta från en annan som galningar!
  Så vi stack in till tälje för att hyra Stardust och käka Ben&Jerrys. Vi har nämligen en liten "kvinno-fas" just nu, känner oss lite tjocka fula och allmänt äckliga. Därför blev det en sådan dag idag.
   Anyway vi tog tåget in till tälje och börjar gå mot Video 5:an, ni vet vid nya stadshuset? Men när vi kommer dit är det inte öppet! Så vi tvingas knalla vidare mot videobutiken på Nygatan. Men den hade också stängt!! Så vi får gå vidare, till filmtoppen i polisbacken. Och äntligen, en filmbutik som hade öppet! Så vi hyrde filmen, köpte glassen på ICA och åkte hem till mig. Filmen var lika magisk som jag hade önskat. Perfekt för idag.

Imorgon, torsdag och fredag är jag ledig. Awsome. Jag ska plugga, sova och mysa. Spännande va? :P

1 kommentarer

Johanna

21 Apr 2009 18:10

Glöm inte att du ska träna! :D Om jag är frisk.. <.< Men det är en annan sak. xD

Kommentera

Publiceras ej