Lite smått

1kommentarer

Hejsan alla.
Påsken närmar sig med storsteg. Redan skärtorsdag! Jag ska nu i kväll till alla vår käraste Elin Heyman på maskerad. Vilket jag är väldigt exalterad över. Men jag måste ta mig hem antingen sent på kvällen där eller tidigt-tidigt på morgonen. För vi åker typ 8-9 hemifrån mot Gotland. Livet är inte alltid lätt.... Så jag funderar på att packa redan nu så att jag slipper göra det imorgon i panik eller i panik på natten. Känns som en bra idé.
Men just nu är det lite plugg som gäller. Jag ska göra powerpointen till vår projektredovisning, talmanus till projektredovisningen, talmanus till Svenska talet i nationella, ta ut naturkunskapen... Och läsa lite. Men det mesta läsandet spar jag till Gotland. Första boken läser jag nog ut på vägen dit på båten. Det är Stardust. Amanda lovordar den så jag måste ju ta den först ;)

Igår var jag hos tandläkaren, hon fick ta bort lite tandsten och gav mig en lektion i hur man använder tandtråd. Annars var allt lugnt. Så jag mötte upp Johanna hos henne och hon hämtade sina grejer inför skivan. Sedan åkte vi till mig och käkade, gjorde oss iordning och åkte ner till Stanleys där hennes skiva skulle vara. På bussen träffade vi Simon. Ni vet Simon. Han hade tydligen skaffat tjej. En liten sak ni vet. Som han kysstes ljudligt med. Jag är inte bitter. Hatar fjortisar.... Men kvällen var helt klart lyckad annars, jag dansade så att jag fick träningsvärk dagen efter och träffade supermycket folk. Bland annat Emmie, Sandra och Johan från Rönninge! :D Jag träffade andra som var lite mindre roliga också men man får ju ta dte goda med det onda så att säga. Överlag så var det awsome, jag och Johanna och hennes kusin rockade dansgolvet totalt. Han var grym på att dansa btw. Så var han så söt i stitt nagellack och smink också! ;)

Nej om man kanske skulle plugga lite. Vi hörs turtorduvor.

1 kommentarer

nathalie

14 Apr 2009 12:05

jag blev sketa nöjd :D så otroligt skönt! haha ;) saknar dig med :D får komma hit snart ;)<3

Kommentera

Publiceras ej