I skolan being naughty

1kommentarer

Hejsan alla.
Sitter i skolan och har svenska. Borde egentligen skriva en argumenterande text om Iiaden eller Troja meeeen... Jag orkar inte. Kan inte koncentrera mig, kan ju iof bero på att jag precis slängde i kaffe i en rasande fart. Borde kanske ta det lite lugnt med kaffet? Kunde typ inte somna igår för att jag drack så mycket kaffe på dagen.
Appropå gårdagen. Det hela började med att jag gick upp i rimlig tid (halv 10) för att pluggal lite. Så jag tog ner alla anteckningar från filosofin på fronter och förde över lite pengar på banken. Sen orkade jag inte vara seriös mer så jag drog och gymmade lite. Kom hem, duschade och tvättade håret. Precis när jag klev ur duschen så messade Amanda mig och undrade om jag kunde komma och fika i Rönninge inom 25min... Lite halvt omöjligt men jag slängde på mig mjukisbrallorna jag snott av pappa och kutade till bussen i dyblött hår. Jag kom till Rönninge och mötte upp Amanda på kaffestugan. Tog en blåbärsbulle och snackade lite om helgen medans vi väntade på Jojo. När hon kom så snackade lite tjejsnack! MYYYYYYS. Mina favoritflickor <3
Sen drog jag hem igen och läste igenom Filosofikapitelen... Men jag fattade INGENTING!
Anyway, nu idag ska jag upp med projektet till sthlm efter skolan och leta lite tyger :) Wish me luck.

1 kommentarer

Amanda

01 Oct 2008 23:14

Du är min favoritflicka ^^ <3

Kommentera

Publiceras ej