Fest på folkets och tårtbesvär

1kommentarer

Okey liten uppdatering av helgen och sen dagens eskapader...
I lördags var det fest i folkets för Carro som fyllde 18 år! Så jag och Amanda samlade ihop oss hemma hos mig för att fixa iordning oss, vi var totalt pepp och fnissade konstant hela vägen till Orren där vi förfestade tillsammans med Jeppe och Orrens lillebror Jacob (Stavning? xD). De tre grabbarna grus och vi jäntor drog sen tillsammans mot folkets för att röja. Både jag och Amanda blev jävligt knök och drog i vanlig ordning igång dansgolvet xD Av det jag minns sen är att jag hade det jävligt trevligt! Hehe, men det finns lite luckor xD Vid 01.30 försökte jag dra med mig Amanda från festen för att ta tåget hem, det visade sig vara en utmaning! Men vi hann precis springa (vingla :P) upp på perrongen och slänga oss på tåget innan det gick! Där satt vi och dreggade oss, och sedan på bussen innan vi kunde köra slalom upp för backen hem till mig där vi stupade i säng och somnade som stockar.

Morgonen efter var jag bakfull, typ, alltså.. Jag blir ju inte direkt bakfull :/ Men iaf jag mådde inte prima och det gjorde inte gumsegos heller. Men vi pallrade oss ner på stan för att möta Johanna. Vi tre käkade på Donken, nästan allt dem hade på menyn intogs ;) Sen vandrade vi mot stationen där vi träffade Anton och SImon innan Amanda åkte hem. Johanna och jag tog också bussen hem då. När jag kom hem slappade jag framför tv:n innan jag äntligen kunde gå och lägga mig.

Idag, måndag, har det vart en allmänt seg jävla dag. Jag är inte så pepp just nu... Att gå till klockan 5 dagen efter man var så sjukt bakfull att man nästan spydde på Åhléns och nästan svimmade på Donken borde vara olagligt. Nej, jag var inte bakis idag, men sjukt trött. När man sen blir utelåst från Rättskunskapen för att man kom dit precis på klockslaget och inte en minut innan så bara sjönk det. Oh well, som vanligt var mina räddande änglar Amanda och Mojo-Jojo <3 Utan dem skulle livet vara dött alltså.
Nu sitter jag och letar tårtor inför födelsedagen. Måste ju bjuda släkten på nåt nice.
Ha det mina golden boys and girrrrls.

1 kommentarer

Johanna

02 Sep 2008 15:52

Du var väldigt pratglad i söndags alltså. 8DDD höhöh.. Det var kul ändå. :3

Kommentera

Publiceras ej