Underbara drömmar

1kommentarer

Hej ni alla.
Nu har jag äntligen sett SATC-filmen! xD Den var precis lika underbar som jag tänkt mig och jag har svävat runt på små fluffiga rosa moln hela dagen och tänkt mig i manoloskor och luis vuitton klänningar... Åh jag önskar att jag vore den singel tjejen som lever livet i Manhattan, jag kan verkligen se min lilla men absolut charmiga lägenhet. Jag se mig och mitt tjejgäng hur vi sitter på en uteservering för en cosmopilitan och hur vi sedan rusar, utan ansträngning, på våra stilletteklackar till den nyöppnade klubben. Så klart kommer vi in utan några problem för min nya krönika i The NewYork Post är en hit. Livet leker och jag ska precis lägga mitt huvud på sne och le sådär finurligt mot den snygge killen som precis spanar in mig när... Verkligheten kraschar in i min vardag. Usch. Hatar ni inte när sådant händer?? Så nu sitter jag här och sörjer mitt liv som jag aldrig hade och troligtvis aldrig kommer och få. Kanske är lika bra, benen blir ju helt förstörda av att gå i klackar hela dagen, det har jag fått lära mig den hårda vägen! Fråga bara Amanda, hon kan berätta om Issas födelsedag och hur roligt det var att se mig kämpa mig upp för hennes trapp morgonen efter...

Nu sitter jag här och undviker att plugga... Igen... Har gjort det hela helgen men nu måste jag verkligen sätta igång. Har en massa saker att göra, bland annat plugga till provet imorgon och på onsdag. Och läsa lite saker, och skriva lite saker... Eller så kanske jag låter mig svepas iväg, till manhattans drömliv och mig själv i höga klackar och unik klänning med lite lätt blåst i håret, precis på väg någonstans.

Okey, nog med drömmandet, idag har jag faktiskt vart lite social också! Hör och häpna. Jag var och såg Jamal spela basket med Johanna och vi tog sedan en promenad i det fina vädret. :) Längtar till lovet, då ska jag gå på promenad varenda dag... Mys...

1 kommentarer

Amanda

21 Oct 2008 18:19

Så sant så gumman :D Det var ingen vacker syn, men du får ta och skylla dig själv ;)

Vi kan skapa vårt egna New York du och jag, så vi slipper drömma om det. Saknar dig gumman. Jag ska bli bättre så snabbt jag bara kan, jag lovar <3

Kommentera

Publiceras ej