Pinsamheter och en... Superwoman?

3kommentarer

Hejsan alla fria människor.
Idag fick jag äntligen mitt lov, och skolkatalogen :D Snacka om lyckoträff! Jag måste säga att ekonomerna och naturarna helt "outshines" vårat skolfoto... Jämfört med dem ser vi ut som några BF:are xD Men men, man ska inte klaga, jag blev helt okey trots mina fejkade ögonbryn och nörd-toffs. En töntigare superman får man leta efter! :P

Idag har vart en allmänt bra dag! Det hela började med rättskunskap där vi debatterade om dödsstraff. Jag och två till från klassen blev tilldelade att vara för dödsstraff och tre andra blev tilldelade att vara för... Jag som själv är emot var jättesur inför debatten, men alla som känner mig vet hur mycket tävlingsmänniska jag är... Så självklart satte adrenalinet till och jag debatterade som tokig och verkligen la ner min själ i det. Men efter typ en halvtimme så började må jätteilla och jag märkte att hela klassen hatade mig för att jag, om jag får skryta, var bra på att argumentera för! Så jag bad att vi slutade debatten och sa inför hela klassen att jag faktiskt ÄR emot dödsstraff!! Sedan kom Gerber (rektorn) och skällde lite på oss för att vi har dålig närvaro, jag älskar vår rektor. Han är bäst. Bättre än bäst, coolaste katten i stan!
Därefter hade vi lite filosofi och sedan var skoldagen slut och lovet började.

Jag och Amanda bestämde oss för att ta en fika på Nova, och där snackade vi lite om ditt och datt. Men mest om vårt favorit ämne, you know what I mean *Blink Blink*. Haha, men det blev lite pinsamt för en kille som jag har spanat in lite som jag hade som lärarkandidat en gång i tiden faktiskt satt på Nova han med, och jaaaa... Vi snackade ganska högt... Men när vi kom in på lite filosofi och definationer på lycka och kärlek så kom han och diskuterade lite med oss faktiskt :D

Imorgon ska jag städa huset, köpa tyg och börja kutta mina mönster till klänningen som jag ska sy till projektet! Sedan på kvällen så är jag och syrran förpassade till mormor och morfars nu tomma hus för mamma och pappa ska ha gäster hemma hos oss.. Huset är tomt för att M och M är på semester i Spanien de lyckostarna. Men syrran och jag ska lyxa till det med lite tacos :D *mums*..

Men nu ska jag sova, hör av er nu på lovet så kanske jag kan klämma in er i mitt tajta schema! PUSS.

3 kommentarer

Amanda

25 Oct 2008 14:48

Såg du mig på studentkommité-fotot då? :'(

Fyyyyyy fan! xD

Johanna

25 Oct 2008 15:12

WOHOO! ÄNTLIGEN LOV! ;DD



let's take some walkies. 8DD ska dock jobba två dagar. :o Men det gillar man. ;D



Fick veta att Jamal har match på söndag, och att han ska lana från lördag till måndag. xD Haha han kommer vara SÅ död. xD Men men..



Saknar dig. D:

Anonym

30 Oct 2008 15:33

Heter han Victor?

Kommentera

Publiceras ej