Orkar inte mer...

2kommentarer

Gud vad jag är trött. Trött på ALLT.
Trött på att vara social, trött på att behöva plugga varje vaken timme på dygnet, trött på att behöva anpassa mig till famlijens behov. Förbannat trött på att inte ha någon tid över till mig, till att övningsköra, till att slappa en hel dag, till att motionera.Trött på att  vara "kurvig", trött på att vara feg och mesig. Trött bara...
Jag har gjort klart svenskan med recenssionen på "Den ömhet jag är värd". Kommer ingenstans med Troja-skiten. Har ingen aning om vad jag ska plugga i spanskan så den har jag förträngt, försökt förstå Naturkunskapen, filat lite på filosofin, skrivit om BRÅ till rättskunskapen och stäadat lite. Allt detta under helgen och idag. Jag kunde inte gå till skolan idag. Jag orkade inte. Vaknade med dunder huvudvärk och kunde inte tvinga upp mig själv ur sängen. Så jag låg och hade ångest över vad jag kommer att missa i skolan i 3h innan jag gick upp för att äta frukost och börja plugga. Sen dess har ångesten släppt lite men den är fortfarande där. Jag är sjukt stressad över att jag inte kan komma på något bra att skriva till Troja-saken. STRESSAD.
Det ska inte behöva vara så här. Jag ska inte behöva tvinga mig själv att gå till skolan eller känna ångest över att jag inte spenderar varje vaken sekund med att plugga!
Jag orkar inte mer.
Jag är Trött, trött som fan.
Trött.

2 kommentarer

Mathilda

11 Oct 2008 00:37

jag har exakt samma känslor som dig lisa, SÅ JÄVLA FÖRBANNAT TRÖTT!!

Sussi

18 Oct 2008 22:54

Jag hatar när man känner så. Tur att det går över.

Kommentera

Publiceras ej