Mooorrrf...

0kommentarer

Hejsan.
Idag vaknade jag tidigt för att duscha och plugga lite inför filosofiprovet senare på dagen. BIG MISTAKE, jag lärde mig ingenting utan bara fick det ännu mera klart för mig att Filosofi inte är min grej... När jag sen kom till skolan så hade vi Rättskunskap (GÄSP). Vi snackade lite om hyreslägenheter och bostadsrätter. Sen fick vår påhittade figur flytta hemifrån. Hysteriskt. Verkligen.
Efter RÄ.K var det dags för provet så jag beger mig till A12... Väntar tills det är 5 min kvar och igen kommer... Bara jag, ensam i korridoren med stirrande bygg 1:or. Till sist kommer David och jag ber honom hjälpa mig hitta min klass iom att paniken tagit sitt grepp om min hjärna. TILLSLUT hittar vi klassrummet som vi tydligen bytt till inför provet, och jag kutar in och börjar skriva i en rasande takt. Till 5:e frågan. Där tar det stopp, men jag lyckades klura ut den och fortsätter med att stirra på frågorna 6 - 7 tills det bara är 20min kvar. Chansar mig igenom resten av provet och går där ifrån. Tänkandes att mitt liv är nu ÖVER. Det var det för resten av klassen också typ fick man höra efteråt. Så det känns super.. xD

Efter filosofin drog jag hem för att köpa lite naturgodis och jag hade TUR! Söta killen satt i kassan den här dagen *Yeeej*
Ett litet problem bara.. Varje gång jag har handlat med honom i kassan så har jag köpt något slags godis ^^
Anyway, senare i kväll ska jag på Teater med klassen, den här med Ola Rapache (stavning någon?). Ska bli spännande.
Jojo hänger iaf med! Slipper jag vara helt ensam både på teatern och i skolan :P

Är fortfarande helt orkeslös och tom i huvudet, orkar typ ingenting. Att vara social känns som en ansträngning.
I'ts a hard work, work.

Kommentera

Publiceras ej