Love in the air?

0kommentarer

Tjenare, tjenare.
Den här dagen har vart heeeelt okey. Jag var på stan med morsan efter att ha lyssnat på melodikrysset på morgonen. Vi strosade runt och tittade lite på skor, har två kandidater tills på onsdag, och lite kläder. Mamma var inne på bokhandeln en stund också. Sedan drog vi för att lämna in en V75-rad och vem är där?? Jo mitt senaste span :D Vi snackade lite och ja.. Det blev lite flörtande ;) Så min dag var awsome so far. Och den blev bättre, hittade en jättefin mössa på Indiska och fikade en jätte mumsig kokosboll! *mums*. När jag sedan kom hem sedan så hjälpte jag daddy med kaklet och lagade lite middag med syrran. Nu sitter jag och tar det lugnt bara, så... Thats it! Spännande va?
Gosh, jag lovar att komma med mer spännande saker senare i veckan!

Kommentera

Publiceras ej