Inga 30cm iaf xD

0kommentarer

Lyssnar på Håkan... Ger mig som alltid sådanna "happy-feelings" och nostalgitrippar. Jag och Amanda ska gå och se honom på Cirkus imorgon, ska bli jättekul :D Stå och lyssna på hans röst som berättar allt det där man har inom sig. Det finns ingen som har en ärligare röst. Jag är inget jättefan av Håkan men det kan jag säga. Efteråt ska vi ta en öl någonstans och slagga hos hennes syrra! Ska bli askul. På onsdagen när vi vaknar sen ska vi shoppa i sthlm, så det blir inget fylleslag dagen innan, så mycket pengar har jag inte xD

På Torsdag ska jag och Johanna gå på promenad och mysa. Det ska bli mysigt, jag saknar våra snack lite faktiskt! Får se om vi kanske drar över till Jamal och tvingar oss på för att titta lite på film. Brukar bli något sånt ;)

Idag har jag inte gjort någonting i princip, bara tagit det lugnt och rakat benen faktiskt! Haha, det var dagens ashievment. Imorgon ska jag faktiskt klippa mig lite innan jag drar upp till Sthlm med Amanda. Blir lite kortare, inte 30 cm igen dock, och kanske en lugg på det :O Får se vad jag överraskar med!

Nu ska jag ramla lite med Håkan! PUSS.

Kommentera

Publiceras ej