Helg och stress

0kommentarer

Hejsan svejsan.
Nu i helgen har jag inte gjort så hypermycket måste jag erkänna...
På lördagen var jag uppe i Sthlm med Johanna för att shoppa, vi är båda inga shoppingfantaster så det var en skön dag. Strosade omkring och tog det lugnt istället för att hetsa från ett ställe till det andra! Vi gick sedan till saluhallarna för att käkalite lunch men det visade sig att dem firade något jubileum.. Snacka om att det var fullpackat där nere! Så vi stack vidare till Donken ist, inte min favorit men jag orkade inte leta efter något annat. Det hela avslutades med att vi köpte kanelbullar och päronMer på pressbyron som vi mumsade i oss på tåget hem! *myyys*
Det hela var en produktiv dag för mig, jag köpte en snygg svart kjol, ett långt lila linne, en grå t-shirt och två ansiktsmasker. På vägen hem stack jag till mormor och morfar för att visa upp mina grejor och se på mormors nya jackor. Det hela slutade med att jag fick tillbaka min gamla vinterjacka som jag sålde till henne förra säsongen, så min gamla monsterstora jacka är tillbaka =D =D =D
På söndagen så var det tänkt att jag skulle plugga men jag pallade inte, så jag strosade runt i huset och bara var allmänt jobbig. Sen klockan 15.30 var det dags att kuta ut till parkeringen för jag och Johanna skulle få skjuts till Telgehallen för att se Karim spela med Knights mot Luleå (eller var det Umeå?). ASKUL! Jag har längtat efter basket. Sofia var på plats också (Karims och Jamals mamma) med ena lillebrorsan. Stackarn fick en boll på sig under matchen så han var ganska ledsen.. Men men, Knights vann och alla andra var glada =D

Nu idag måndag ska jag ha redovisning om Brå på Rättskunskapen och jag har precis nu hämtat ungefär ett halvt A4 med information... Hoppas att Jojo eller Amanda kommer idag, annars måste jag redovisa själv! :S
Går till 5 idag och sen måste jag plugga, plugga, plugga när jag kommer hem.

It's a hard work, work.

Kommentera

Publiceras ej