Liten snabbis

0kommentarer

Helo! Nu sitter man i datasalen och gör NK:n+Fi:n... Alltså naturkunskapen och filosofin, dem samarbetar idag och gav oss en sketastor rapport att skriva. Jag och Jojo skriver om gendopning. Det är iof intressant, jag blir ju tokig på folk som är IDIOTER och inte tävlar på lika vilkor. Visst jag fuskar ofta i spel, men det är ingen som tar skada av det, jag förstör inte någon annans chanser att uppnå sin livsdröm eller skadar min kropp. Anyway, jag ska inte skriva rapporten här ;)
Igår var inte katastrof, även om det kanske lät så, vi bara matchade inte. Han ville och jag ville inte. Så är det bara.
Så idag så sa jag det till honom och nu vågar jag knappt kolla på min mobil ifall han har ringt eller skrivit något... Jag tänker ta den lätta vägen ut och bara ignorera hans samtal. Jag orkar inte ta det nu. Jag har tillräckligt att tänka på.
När jag kommer hem (När nu det är, vi ska vara kvar hela dagen!) så ringer jag till posten, tänkte jobba där på lovet med att sortera brev :) You know, julkort och skit.
Igår vart jag tillfrågad att vara Aupair i Schweiz till min pappas gamla chefs frus syrra xD Men det skulle vara mellan januari till februari så det funkade ju inte, men jag ska höra om inte jag kan komma dit efter examen :D
Nu måste jag gå och käka lunch! Återkommer senare.
Puss.

Kommentera

Publiceras ej