Lite snabbt bara..

0kommentarer

Helo. Nu sitter man nere i datasalen och tittar på när andra skriver sina uppgifter, jag blev klar förra gången. Jag och Jojo skrev om gendopning! Otroligt intressant, verkligen.. :P Fast vi missade att det skulle in lite filosofi i rapporten, vi skrev strikt vetenskapligt så.. Vi får se hur det går med det, får helt enkelt redeem myself på filosofiprovet. Vi har typ 5 prov innan jullovet, vilket är om vaddå, 3 veckor? Så det är nästan 2 prov i veckan!! *Gaaah* Endast vår kurs säger jag bara. Men men, nu i helgen är det ju första advent så då ska jag baka lussekatter, peppisar och koka knäck och kola-segisar. It will be AWSOME. Det är ju en massa snö och kyla där ute nu också, så det passar perfekt in i adventsmyset. :)
Får se om jag träffar Olof något i helgen, han kommer ju upp till Amanda. Men jag tror jag får hoppa det kanske, har jävligt mycket att plugga. 2 prov nästa vecka, *Dubbel-Gaaah*

Borde kanske också träffa lilla Johanna, har inte sett henne på jättelänge. Thess träffar jag ju på basketen på söndag. Vilket jag inte ser framemot... Basketen alltså, Thess längtar jag efter! xDVi förlorar ju bara, och då blir jag arg. Det är inte roligt. Jag vill vara glad, och trevlig.

Var på inflyttningsfest i Mölnbo's outbush i lördags. Amandas raggar kompis Anton med flickvän Sandra hade hyrt ett hus där med sin katt Diesel.

Kommentera

Publiceras ej