Valborg och lite till

0kommentarer

Vilken 'helg' det har vart.. Jag drog till Amanda i Trosa på onsdag eftermiddag, käkade grillat och förkrökade lite innan vi drog till Issa för att festa. Det var massa roligt folk där, bland andra tre lumpar-killar som hade vart ute i fält i två veckor som nu var SUPERSUGNA på att parta järnet :)
Det blev en hel del dans och dricka, vi såg på brasan ett tag innan vi gick tillbaka till festen igen.
Det var vid den tidpunkten som Amanda och Rille drog för att träffa nån gammal kompis men jag stannade kvar hos Issa, och festade vidare. Hur som helst, natten slutade med att både jag och Issa fick ihop det med varsin lumparkille och även fast det inte var världens röjj måste jag säga att det var en lyckad kväll! (A+I+I vet vad jag menar =P)
Dagen efter så var det lite uppstädning och uppfräschning som var på schemat. Efter att ha slängt ut alla grabbs och flickor så var det bara att börja ladda inför nästa fest som skulle vara den kvällen.
Men ingen av oss, varken Izzie eller Issa eller jag var i party stämning. Vi var mest trötta...
Men när folket började rulla in och musiken kom på, jag och Natta gjorde en heroisk moppefärd i strumpbyxor och kortkort för att köpa partysnacks, så kom vi alla igång.
Inte lika lyckad kväll för min, eller Issas del men helt klart godkänd. Kom en del patrask som ville förstöra festen men vi slängde ut dem.
Det var kul att träffa Sonja och Jane igen, dem är så söta så :)
Nu är jag mest trött så in i helvete, lite illamående och enormt röksugen.
På måndag drar jag till Italien och måste därför hinna växla pengar, köpa present till min Italienare, packa, städa inför fotograferingen med mäklaren och fixa mig själv i ordning inför morsan och farsans hemkomst. Just nu ser jag ut som om jag inte sovit på flera dygn....
Vilket... Jag inte har... Hmmm...

Kommentera

Publiceras ej