Sucks, life you know

0kommentarer

Japp, här sitter man och pluggar Naturkunskap. Har prov imorgon och har inte kunnat plugga först idag...
Men jag går lixom till 5 på torsdagar och var tvungen att lämna in papper till Vero Moda innan jag kunde dra hem och käka. Så nu sitter jag här klockan 10 och är halvfärdig med pluggandet..
Men jag orkar fan inte mer, får gå igenom det en gång till, sen är det nog banne mig!
Imorgon är det fredag och jag ska bara mysa hemma, i helgen blir det nämligen en massa plugg, flyttstädning/rensning och släktmiddag med mormor, morfar och farmor.
Kan bli intressant, farmor börjar bli lite halvsenil och arg av sig på gamla dagar. Hon tål mig bäst av alla men fick litet dampanfall när hon fick höra att jag inte sällskapsdansade.
För er som inte vet vad sällskapsdans är kan jag berätta att det t.ex. är shotties, bugg, vals eller jenka mm.
Välkommen till 2000talet farmor ;)
Men jag älskar fan den krutgumman, hon ger sig aldrig även fast hon har fel!
Känns det igen? :P
Annars ska jag väll se till att införskaffa lite cash snarast möjligt, kryssningen och en hel jävla massa födelsedagar kommer ju upp nu. Måste se till att ha råd att roa mig.
Men hur fan det ska gå till vet jag inte.
Får veta om jag får Vero Moda jobbet i nästa vecka, och ska på intervju på tisdag till K-förvaltningen.
Håller tummarna ;)

Ha det boogers and buggers.

Kommentera

Publiceras ej