Italien

0kommentarer

OMG, nu händer det...
Nu händer det verkligen, jag åker till Italien idag för att i fem dagar bo hos en Italiensk familj... Allt för att få bra betyg i internationelt ämne..
Jisses, dem kan typ ingen engelska så komunikationen är lite off.
Planet lyfter vid sextiden så efter det är jag onårbar i fem dagar. Kommer hem fredag på kvällen.
Jisses, jag är något jävla nervös alltså, tänk om allt går fel?
Tänk om jag har glömt att packa något?
Jag höll på att glömma passet när jag packade igår! Som tur var ringde Amanda och vi började snacka packning och hon påminde mig om den lilla detaljen ^^
Ja jeezes.. Ringde Jossan igår också, hon skulle se om hon kunde komma upp till min fördelsedag.
Spännande, spännande :D
Nej nu måste jag sticka, PANIK.
PUSS PUSS, eller jag menar... Areviderci (eller hur fan det nu stavas)

Kommentera

Publiceras ej