Update

0kommentarer

Bra dagar har det vart nu :)
I lördags var jag på Thess och Johannas studentmiddag, hur kul som helst. Träffade en massa nytt folk, drack mig full och lärde mig ett nytt kortspel!
Dagen efter bestämdes det att jag, Thess, Lolson, Klara och Adde skulle på TomTits och leka runt.
Hur kul som helst! Vi testade allt som gick att testa och det blev en hel del skratt ;)

Igår var jag bara hemma och tog det lugnt på förmiddagen, städade huset inför visningen och sen drog jag och familjen och käkade under själva visningen. Sen efter det övningskörde jag med pappa, vi körde till Mariefred och käkade glass vid hamnen och åkte sen till Lina för att hämta upp lillsyran från ridningen. Jag körde alltså 2h i sträck!!

Idag har jag vart på stan med Amanda och shoppat present till Issa, fikat och snackat en massa skit! Vi hade en hel del updateringar för varandra på fest- och hångelplanet ;) Vi spanade även in sjukt snygga grabbar på Intersport haha!
Imorgon ska jag jobba hos pappa i nya huset. Ska bli spännande, men nu är det fotboll som gäller!
Håll tummarna för kung och fosterland!!

Kommentera

Publiceras ej