tjat, tjat, tjat

0kommentarer

Hejsan.
Idag har det vart en tråkig dag, så om ni inte orkar läsa tänker jag inte bli sur.
Den började klockan åtta. Jag kliver upp och käkar frukost för att sen kliva i mina blåbyxor och åka till nya huset för att riva våtrumstapeter i badrummen och spackla lite väggar, rev även en hylla.
Kände mig himla nöjd med insattsen, träffade även vår blivande granne och ordförande i styrelsen Bertil.
Vi åkte sen hem för att byta om och åka och fika i taxinge med resten av familjen som fick sommarlov idag, HAHA SUCKERS! :P På hemvägen valde jag och Sofia kakel och klinkers till vårt badrum och handlade lite käk.
Det blir grillat kött med potatisgrattäng och rödvinsås. *Mums*

Nu sitter jag bara och väntar på att maten ska bli klar, ska packa lite inför imorgon också :) Då blir det ju partaj i Trosa och nattpromenad, längtar det ska bli skitkul. Vilket jag sagt... Flera gånger... Bara de senaste dagarna...
Efter söndag är det slut tjatat om det, jag lovar!

Nej nu ska jag göra något nyttigt, fläta håret så det blir lockigt tills imorgon!

Ha det mina trogna läsare.

Kommentera

Publiceras ej