Ordinary day

0kommentarer

Tjaaa.
Idag har jag verkligen inte gjort någonting i princip. Dagen började sent, gick upp klockan halv 11 och käkade frukost och strosade runt i huset ett tag. Pappa kommer med ideen att vi ska dra och köpa mitt golv till nya huset.
Det gör vi, en lång sväng till Tumba och till nya huset med klick-golvet (vitlaserad ek). Där lastar vi in allt och jag övningskör sedan hem, med en rejäl omväg runt Ritorp och ännu längre ut.
Väl hemma käkar vi lite lunch och jag skriver klart svenska-skiten som jag skjutit upp hur länge som helst nu.
Så nu ska allt vara klart inför sommaren :P

Imorgon är det nog inget som ska göras vad jag vet, antagligen blir det jobb i nya huset och lite övningskörning.
Om inte någon, typ Kurtan, ringer och vill göra något.
Eller Lolson ;)

Anyway, syrran är och serverar på balen nu. Vi håller alla andan inför hemkomsten, har hon tappat en tallrik och gjort bort sig eller är hon en glad lax?

Hörs imorgon.

Kommentera

Publiceras ej