Grattis Sverige

0kommentarer

HEJA SVERIGE!
GRATTIS SVERIGE!
Sveriges nationaldag är det idag som jag är säker på att ingen har missat.
Hoppas allt går bra för mina marscherande vänner i sthlm.
Se till att inte få några stenar i huvudet nu! Jag vill ha tillbaka er hela, men skrik åt mig med ;)
Idag har jag gått upp vid nio, åkt till farmor med familjen vid 11 för då hade vi visning på huset.
Vi fikade och tittade i gamla fotoalbum. Hur kul som helst, pappa i 70-talskläder var bara hysteriskt roligt!
Sen stack vi iväg till vårt blivande hus för att se hur mycket hantverkarna hade gjort.
Allt är rivet i köket och badrummet på nedervåningen, alla vägagar slipade och spacklade.
Nu är det lixom bara att köra igång! Hoppas att nån har köpt huset bara :S

Anyway, sen kom vi hem efter att ha handlat lite käk, och då läste jag Aftonbladet. Tydligen har vi en ny försvars-strategi mot Grekland eftersom de är brutala på fasta situationer. Hoppas domaren är bättre än han var när dem spelade mot Norge. Annars liggervi nog pyrt till. Jag är fan gla om vi bara går vidare från gruppen!
Så då fick jag ur mig det ;)

För mina tjejpolare som läser detta så kan jag berätta att imorgon ska jag till Thess på studentskiva och ska då innan köpa present till henne och shorts till mig :D Jag har siktat in mig på ett par jeansshorts på HM.
Såååå söta :D

Ha det mina små läsare.

Kommentera

Publiceras ej