Förlåt för the fuck up

0kommentarer

Hejsan alla läsare. Sorry att jag haft enorm torka på skrivar fronten nu på senare tid... Men jag har stressat sönder mig med allt jag ska göra, men det blir bättring nu på sommarlovet! Jag lovar.
Var och jobbade på studenten, pimpade flaken och såg till att inga obehöriga kom på flaken och så. Åkte sen med på flaket och sjäng halsen av mig! Jag lyckades få en massa blåmärken och en brännande röd solbränna på köpet ^^ Damn those nordic genes..
Aja, dagen efter var det vår skolavslutning, vi bestämde oss i klassen för att mötas i Sjönviksparken för lite picnick och femkamp. Det blev ingen femkamp *suprise suprise* men det vart en lång väntan i skuggan för min del. Vi kom dit vid 12 och skolavslutningen började 4. Men vi fördrev tiden med lite käk, drickandes av öl, fikandes på cafét, rökande.
Tillslut vart det dags för avslutningen och vi pallrade oss upp till skolan för att höra när Sandra sjöng som en ängel och se på när folk fick stipendier(presentkort på Akademi bokhandeln).
Mathilda fick från vår klass, helt klart rätt val. Den tjejen kommer leda världen en dag.

Annars lunkar livet på, jag börjar inte sommarjobba först vecka 29 så innan dess jobbar jag i vårt nya hus. River badrum, lägger klick-golv och målar väggar.
Ska bli kul, därimellan ska jag på Issas födelsedagsfest, Thess studentmiddag, Tomaz 20 årsfest. Jisses, snacka om att jag kommer bli pank!

Anyway, fotboll på måndag, längtar. Ha det mina få trogna vänner ;)

Kommentera

Publiceras ej