Dagen efter

0kommentarer

Hej igen! Tänkte berätta lite om dagen efter Trosa-äventyret.
Jag vaknade upp hos Amanda där vi sovit i samma 90säng. Ganska sliten och förbannat trött, ställer mig upp för att lika snabbt rasa ihop på golvet för mitt högerben hade slutat fungera. Tydligen sliter det ganska mycket på fötter och ben att gå i 10cm höga klackar i 10h... *Wooops* Det var bara att halta sig upp för att käka frukost så gott det gick och sen dra sig nedåt igen för att klä på sig. Amanda skulle på studentlunch klockan två så vi var tvugna att skynda oss lite, vi skulle till Issa innan och hämta lite prylar som vi lämnat kvar. Min buss gick kvart över 1.

När vi kom dit var typ hela gänget där och käkade frukost så vi joinade dem och snackade lite skit om gårdagen. Alla var ganska slitna men med humöret i topp. Amanda drog ganska snabbt och jag stannade väll en halvtimme till innan jag stack till busshållsplatsen med Natta som sällskap. Vi snackade lite om förra marknaden och om hur hennes pojkvän nockade mig då xD Vi bestämde att när hon flyttat in till sin lägenhet så skulle vi ha en tjejkväll med lite middag och vin. Nice, nice.

På bussen sov jag hela vägen och på 753:an gjorde jag lika så. Kom hem och satte mig på verandan och väntade på att vi skulle få besök. Affe och Marie kom för att fika och titta på nya huset. Så jag var ju tvungen att vara social då... Nu väntar jag bara på att dem ska komma tillbaka. Dags att samla kraft igen...

Skulle ha fikat med Lolson idag men det blev inget för ingen av oss mår särskilt bra idag xD

Ha det gött, för annars kan det kvitta.

Kommentera

Publiceras ej