Livet alltså

1kommentarer

Hejsan boys and girls.
Nu har jag jobbat i en och en halv vecka.. Snacka om jobbigt men värt det. Alla är hur schyssta som helst att jobba med! Mina jobbkamrater i arbetsgrupp 2 som vi till hör ;) är Siv och Stefan. Sivan är en kvinna på 50+ som gillar att klaga på allt och alla (förutom mig såklart), hon har tagit mig under sina vingar och berättar en massa roliga saker om alla besökare. Stefan är en man med järnkoll, han vet allt om... Ja.. ALLT! Mina sommarjobbar-kompisar är också hur schyssta som helst. Johanna är den som jag kommer bäst överens med. Jag bad henne åka till Grönan med mig och kussens gäng. Får svar imorgon. Annars har vi Annica som är lite för osäker för att jag ska tycka om henne... Sen har vi the boys! Jamal som gick på Rosenborg samtidigt som mig, han är ju bara ett stycke godhet och humor hela vägen! Han och Johanna är ihop btw. Sen har vi Ken som är ett tystlåtet muskelpaket som jobbar på. Han säger inte mycket men det han säger är rätt. Har jag sagt att jag gillar min grupp? xD
Alla som arbetar där skojjar med varandra och skämten flyger genom luften konstant. Bästa sommarjobbet evööööör. Min solbränna är dessutom grym.

Idag var LT på besök hos oss och intervjuade Jamal om sommarjobbet. Vi andra stog bredvid och fnissade åt honom när han "helt avslappnat och naturligt" skulle gå fram och tillbaka med gräsklipparen!  Gick sådär.. ;)
På fredag blir det förhoppningsvis filmkväll hos Jamal med hans grabbgäng och jag + Johanna. På lördag kommer Jossan och company, och vi ska fira Sofia som fyller 15. Söndag är det Grönan som gäller :D

My life is Grrrrreat :D

1 kommentarer

Johanna

07 Aug 2008 21:21

I RULE KYRKOGÅRDEN! :O ...

Kommentera

Publiceras ej