Update

0kommentarer

Wow, galna veckor det är just nu. Jag går och lägger mig klockan halv 9 / 9 ena dagen och halv 11 den andra. Jag var på grönan i söndags med Johanna, Jossan som kom upp från malmö med pojkvännen Stefan och syrran. Dessa fyra galningar och jag åkte alla bergochdal-banor minst två gånger om! Vi gick i lustiga huset och skratt-speglarna. Jag och Stefan gick i spökhuset, jag gick för första gången... Jag var ganska skrajj måste jag ju säga men lite besviken var man på att det inte var läskigare faktiskt. Men men.
I måndags var det bara jobb och idag med. Men Imorgon ska jobbgänget och jag dra och bada direkt efter slitet. Ska bli skitkul, vi drar till Tullan och glassar lite ;)
På lördag är det grillkvällen, med KVÄLL i stora bokstäver. Ingen fest.
Men nu ska jag titta på American Pie.

Ha det! :D 

Kommentera

Publiceras ej