trädgårdsnissen uppdaterar

1kommentarer

Idag har jag klippt gräs och lagt ut torvmull på buskrabatter. När vi skulle slänga upp torvmullspaketen på lastvagnen så var jag lite för "teknisk" för Siv. Jag satsade på svinga och kasta metoden.. Hehe Siv flög nästan med paketen upp på vagnen xD Men man börjar tröttna lite på allt trädgårdsarbete... :P Men det är bara två veckor kvar nu! Känns något jävla härligt.
Imorgon ska jag en snabbis på stan och sen bara slappa, om inte någon ringer :P Var och badade i tullan och Mälaren igår med Jamal, hans killgäng och Johanna. Det var superkul! Grabbarna spelade i Volleybollturneringen och vi hejjade på!

Nej nu ska jag titta lite på tv, ett sista ord bara;
GRATTIS SYRRAN! 15 år, värsta stora tjejen <3

1 kommentarer

Sanna

31 Jul 2008 19:13

Ha en trevlig kväll :D

Kommentera

Publiceras ej