Livet på kyrkogården

0kommentarer

Hej hopp!
Det redan utbredda hatet mot gravlyktorna sprider sig längst gruppen sommarjobbare. Sivan satte oss ner en dag och förklarade att trots att man verkligen vill, så får man inte ta bort och slänga gravlyktorna. Vi sommarjobbare ser förvånat på varandra men riktar sen uppmärksamheten mot Siv igen. "- Men vad ni kan göra är att ta med er en jordsäck och snabbt lägga i dem där, så att ingen ser vad det är ni slänger."  Hon tittar triumferande på oss och vi nickar lydigt. Det finns som sagt riktiga orginal där på kyrkogården. Varje gång vi nu går förbi en trasig gravlykta fnyser Siv så högt att folk hoppar till och himlar sina ögon. Jag diggar henne, att hata är lixom min melodi :D

Igår var jag och hälsade på Jamal efter jobbet. Jag och Johanna åkte hem och fräschade för att sen ta bussen till gamla fornhöjden. Där så tittade vi på film och käkade en massa popcorn. Max var även där ett tag, han gick på Rosenborg samtidigt som jag så vi snackade lite Rosen-minnen med Jamal. Tillslut lagom till andra filmen kom Thess också! :D Min gullesnutt hade vart jättemodig och åkt dit själv trots att hon inte hade en aning om var han bodde xD

Idag ska jag fira Syrran med resten av släkten vid tre, sen på kvällen ska jag med Lolson på spelning vid eklundsnäs camping. Vi får se om Therese också hänkar på!

See ya bitches.

Kommentera

Publiceras ej